Kärlek, en massa kärlek!

Idag är det valborg och alla mina vänner ska träffas och mysa och kolla på elden tillsammans och vad ska jag göra?! Jo, jag ska sitta hemma.. Men det kunde ha varit värre.. Mycket värre..
Varit på Möllan idag och "storhandlat" grönsaker, det är helt otroligt hur mycket frukt och grönsaker man kan få för en liten peng i dag.. I alla fall på Möllan, det gäller bara att man rekar av läget snabbt och väljer det bästa stället med den bästa frukten och grönsakerna till det bäst priset.. Med lite träning så tror jag att det kan gå nästan smärtfritt..
Om en halvtimme ska jag gå ner till slaktaren och hämta hem 1 kilo oxhjärta.. Ja bli inte rädda nu, det är till maten ikväll och inte till något mystiskt experiment. Har Ni ätit oxhjärta någon gång?! Inte? Nä men se till att gör det då! =)
Och ja icke att förglömma. MALMÖ VANN IGÅR!!!! Woooho! 0 - 2 till IFK Göteborg.. Mohahaha.. Nu ska Ni se att med vår otur så kommer vi förlora mot TFF på söndag.. Men jag tror på Malmö, som vanligt..
Oj nu fick jag ett sms att det är dags att hämta ett paket från posten, kanske är min splitter nya lagbok!!!!!!?
Puss på er alla.. Och ta det lugnt ikväll.. Drick med måtta och ta hand om varandra.. Visa varandra kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0