Lite tisdagstankar

Sådär ja, då ska jag bara göra allt annat som står på min lista innan jag är klar.. Tar väl en timme eller två.. eller tre.. Men hey, vem håller räkningen..
Müsli, min katt, äter p-piller.. Hon fick för sig en dag att hon skulle gå och bli könsmogen... Istället för att sterilisera henne så kom vi överrens med djursjukhuset att testa ge henne p-piller. Det har gått jätte bra, fram tills nyss.. Jag vet inte om det är så att jag har gett henne pillerna men sen har hon spottat upp dem eller kräkt upp någon.. Men pillerna har hon i alla fall fått men nu går hon runt som en pip leksak och stryker sig mot allt hon hittar.. Stackare..
Nu får det nog allt bli en sterilisering på henne trots allt.. Jag kanske passar på att göra en under tiden oxå =) Tänkt vad skönt att slippa mensvärken..
Idag kommer som sagt mamma hem.. Feels alright! Undrar hur det kommer gå.. Bra hoppas jag givetvis.. =)
Men nej, nu måste jag ge Müsli lite mat och kärlek.. Ska väl även försöka få bort febern på ett eller annat sätt.. Fick höra att whiskey skulle vara bra.. Man kanske inte blir frisk av det, men det är roligare att vara sjuk!
Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0