MFF vs. DIF klockan 19.00

Jag har en mensvärk som är något utöver det vanliga.. Jag har ont i min hals och rösten är inte vad den borde vara. Men jag lever och det är jag glad över. =)
Idag spelar MFF mot DIF på hemmaplan, klockan 19.00 är det avspark på Swedbank arenan i Malmö.. Eftersom vi alla har MFF i våra hjärtan, hoppas jag i alla fall, så ska jag heja så in i norden ikväll.. Det lovar jag er..
Var ute och handlade innan och såg stora busslass komma in i Malmö stad med fulla Djurgårdare.. Tvi tvi tvi...
Imorgon kommer moder sol hem till Malmö.. Ska bjuda på en underbar liten rätt.. =) Hoppas hon kommer gilla den.. Inget fancy, men ändå gott.. Och mättande.. Och så ett glas vin på det.. Kan ju inte bli bättre..
HA det så gottigt så länge..!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0