Spääääänning!

Okej nu är det bara 45 minuter kvar till matchstart. Jag känner spänningen i luften. Oddsen talar tyvärr inte för Malmö men det struntar jag i. Jag tror på Malmö och det räcker. Jag kan tyvärr inte se matchen live, jag kan heller inte se den på tv då jag sitter hemma och inte har Canal+ Sport 1 (tror Ni jag kan få sponsering från Canal+ nu? =))
Annars är allt som vanligt.. Ska lägga mig i soffan igen, skicka ett och annat sms, mysa med Müsli så hon blir lugnt, och bara ladda inför matchen.. Mer än så händer inte här. Men jag klagar inte.. Nej jag njuter av stillheten och tystnaden..
Så får vi se vilket humör jag är på efter klockan 21.00, hehe..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0