Mina dagliga tankar.

Drömde i natt. Det gör man för visso varje natt. Men i natt var det speciellt. Kan inte sätta fingret på det. När jag vaknade kändes drömmen så sann. Som om jag precis kom hem från den. Kanske var det aldrig en dröm? Kanske är det verklighet?

Hur mår jag idag? Låt mig känna efter.
Huvudet värker lite, men bara lite. Som om jag hade varit ute och dansat hela natten utan att dricka vatten. Mitt huvud känner sig uttorkat.
Åtgärd: Drick mycket vatten.
Halsen känns en aning öm, bränner lite.
Åtgärd: Drick varma drycker såsom te och dyligt
Kroppen känner sig trött och hängig. Ingen feber, men fryser lite. Kan bero på att det är kallt i lägenheten.
Åtgärd: Sov och håll kroppen varm

Jag tror på att den bästa doktorn är en själv. Lyssna till din kropp och du får ganska snart reda på vad som behövs göras för att du skall må bra.

Det är kallt i Malmö idag, jag har inte varit ute ännu, men när jag kollar ner på folket som går längst gatorna så ser jag på dem att det är kallt. De går som stela pinnar och skyndar fram.
Jag tänker varma tankar.

Tänkte berätta mer för er om mig och Mr X. Men inte idag. Idag är inte en sådan dag som jag vill ägna åt honom. Nej idag är en sådan dag där jag vill vara med mig själv och må bra.

Skall bege mig in i köket och tillaga en omelett med lite fläsk till så att magen också blir nöjd idag.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0