Idrottsgala och annat trams..

Måste börja detta inlägg med att fråga Amy en sak. Hur "fnyser" man cola? För tro mig, just nu är jag villig att testa det mest. Tänkte säga allt, men då får man så många märkliga tips. Till och med tips som inte ens har med saken att göra. Ytterst märkligt.

Klockan är ganska mycket. 2.36 för att vara exakt. Borde inte jag sova? Jo det borde jag och ja jag skall. Men har inte kunnat. Kan bero på att jag legat hemma sjuk och sovit från och till hela dagen. Men det är bara en gissning.

Idag är det onsdag. Onsdag den 27 januari. Även kallad för Daniels födelsedag. Han fyller så lite som 33 år. Han vill inte veta av det. Han vill inte ens att man påpekar det för honom. Påstår han, men innerst inne så njuter han av att folk hör av sig. Det vet jag. 33 år är ingen ålder, säger jag som är hela åtta år yngre. Fråga mig gärna igen om åtta år så får vi se om jag säger samma sak då.

Law and order går på 4+just nu. Inte den bästa sändningstiden kanske. Men serien är ju bra.
Fick precis ett tips om att idrottsgalan går i repris på SVT1. Men vill jag se den då? Nä jag vill nog inte alls kolla på TV.. Men ändå låter jag Law and order gå i bakgrunden. Och nu ha jag ändrat till ettan. Jag har svårt att berätta mig.. Har jag tur så somnar jag snart.

Kanske skall ägna mer tid åt att försöka somna än att sitta här och babbla.

Men vänta ni bara.. Om några timmar så är jag tillbaka med fler tankar och idiotier och kassa skämt.

"Never ever forget about Harry"

Kommentarer
Postat av: Ewa Wollert

För lite idrottsgala och för mycket trams!

2010-01-27 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0