Jag och Mr X

Hur kommer det sig att vissa killar tror att de kan uppträda precis hur de vill och säga precis vad de vill utan att någon blir sårad?

Har precis blivit utsatt av ett sådant svin, nej förlåt mig, svin kan vara söta och till och med vänliga ibland så det vore en förolämpling mot svinen att kalla denna kille för svin. Jag kan inte heller kalla honom för dynghög då även dynga gör nytta ibland. Finns helt enkelt inget bra och passande ord till denna herre. Låt oss kalla honom för Mr X istället.

Nu har jag, som tur är, inte blivit sårad. Men om jag hade varit lite mer etc så hade jag mycket väl kunnat bli det.
Mr X, killen jag känt i över två år, haft ett förflutet med honom och valde att ge honom en andra chans. Alla är ju trots allt värda en andra chans.
Men samma visa som sist upprepades. Har aldrig tid att ses, kan bara prata i telefon vid vissa tillfällen, är inte välkommen till jobbet där han jobbar längre osv osv. Och varför? Jo det ska jag berätta för er, han har ju redan en flickvän. En flickvän som sitter hemma och tror att hon har den bästa pojkvännen i världen. Som tror att hon är så lyckligt lottad, att just hon skulle ha sådan tur att träffa just honom. Just denna flickvän tycker jag synd om.

Självklart så visste jag detta, jag har vetat det hela tiden. Ville väl mest bara se om Mr X någonsin skulle kunna ändra sitt beteende. Svaret är nej. Därför var jag så smart att jag avslutade detta på bästa sätt innan jag skulle kunna bli sårad och innan han gjorde det.

Igår, när jag var på väg till ICA, springer jag på Mr X, tillsammans med sin flickvän. Jag hade kunnat betala för att få se hans min igen. Vilken otur att just jag skulle komma gåendes där. Skrattar bäst som skrattar sist.

Så, till alla er där ute, var inte naiva. Se saker som ni vet är synliga men ni väljer att blunda för. Dumpa kräket!

Detta är min historia till er, vad har ni att berätta för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0