*gäsp* Försening... Igen....

Nu har tågen gjort det igen.. Jag har ALDRIG rest ifrån Örebro i rätt tid. Alltid ska det vara något. Försening i Örebro på 1 timme, vilket resulterar i att jag missar tåget från Mjölby till Malmö. Men är vi förvånade? Nej det är vi verkligen inte.
Nu sitter jag äntligen på tåget till Mjölby.. Går väldigt sakta.. Varför? Jo för att de kan bara köra 30km/h till Hallsberg.. Och vad betyder det? Jo, ytterligare en försening på 30 minuter.. Jag börjar bli van. Finns inte så mycket att göra mer än att le och se glad ut.
Så länge jag kommer till Malmö innan det blir tisdag så är jag nöjd. Man kan ju tycka att det är ganska lite begärt. Vi får helt enkelt så.
I will keep you all uppdaterade....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0