Im going to Örebro!

Då sitter man här, det är fredag och jag sitter hemma.. Igen.. Så som det skall vara.. Imorgon bär det av till Örebro... Men är tillbaka på måndag.. Som jag skrev tidigare, så nu tjatar jag bara om samma sak om och om igen.. igen..
Jag har hört att det är extremt kallt i Örebro, vilket inte gör att jag längtar.. I Malmö är det vår nu.. I alla fall är det vad jag vill tro att det är.. Solen skiner fortfarande och jag är lycklig..
Det är i alla fall vad jag vill inbilla mig..
Jag har inget viktigt eller intressant att skriva ikväll.. Väntar på att mina kycklingklubbor ska bli klara och att det ska bli dags att slänga sig i bingen.. Upp tidigt imorgon så...
Återkommer när jag är i Örebro..
"Right on"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0