Släpp ut fångarna, det är vår..

Idag är det torsdag. Mamma är här och härjar. Men på lördag bär det av till Örebro. Jag kommer tillbaka på måndag. Då återgår livet till det vanliga igen. Bara jag och Müsli kvar.
Känns som att våren är här.. I alla fall i Malmö. Och om man sitter inomhus... Solen skiner, men det är en bitande vind. Ändå vill man bara vara ute i det fria och vandra genom staden i sin egna takt. *drömmer mig bort*
Är trött idag, väldigt trött för att vara helt korrekt. Men det är mitt egna fel..
Mamma stressar upp mig. Håller på och hjälper henne med en flytt till Örebro. Detta tar jätte mycket på henne och hennes tankeverksamhet. Vilket i sin tur då går ut över mig. Men som sagt, efter måndag är det över. Då har hon allt hon behöver i sin lägenhet och förhoppningsvis lugnar allt ner sig då.
Tänkte kolla lite på tv nu, medans man har lugn och ro i kroppen till det. Somnar säkert till ett slag, bäst att ställa klockan. Ska nämligen ut och hälsa på en kompis någon gång efter klockan sex.
"Im in love with an alien"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0