Välkommen tillbaka Nicole. Tack!

Nu är jag igång igen.. Att det skall vara så svårt att sätta sig ner en gång om dagen och skriva några rader här. Nästan så jag blir trött på mig själv.

Ser att sist jag skrev hade jag varit i Lund och sett Betnér uppträda live tillsammans med mamma. Nej, han uppträdde inte med min mamma, utan jag och mamma var och såg på honom. Blev det rätt nu?
Det är mer eller mindre tre veckor sedan, man kan ju tro att det borde hända en massa i en människas liv på tre hela veckor. Svaret är nej, inte i mitt liv i alla fall. Mina dagar är planerade från det att jag vaknar tills det att de är dags att gå och lägga sig, men inget av det är värt att berätta här.
Umgås med ett gäng fantastiska människor. Ingen nämnd ingen glömd. Vad vore min tillvaro utan er? Tomt är svaret på den frågan, eller så hade jag bara haft ett gäng anda underbara människor och inte vetat att ni finns.. Jag tror att det första svaret, är det bästa svaret.
Känner att jag börjar få ordnig och reda på mitt liv igen. Ge mig en månad, max två så är jag helt nöjd. Och det gäller på alla punkter.
Mamma sitter på tåget från Örebro till Malmö i skrivande stund. Sedan ska jag hjälpa henne till Örebro med alla de saker hon skall ha med sig. Hon har äntligen fått sig en lägenhet. Så nu skall det vara slut på en massa flyttande fram och tillbaka. Skönt för henne är lika med skönt för mig =)
Time for me to say goodbye..
Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0