JAaaaaaaaaAAAAAAaaaaaaa!

Då var man hemma och försöker komma ner i varv.. Det var mkt som hände idag.. Nästan så att man höll på att få sig en liten liten hjärtattack.. Men det gick och jag överlevde..
Om ni inte redan vet det så slutade matchen 2 - 0 till MFF (Malmö) mot TFF (Trelleborg) så det var alltså ett så kallat derby..
Cirka tre minuter in i matchen skadas Agon
väldigt synd, men han mår förhoppningsvis okej nu.
Första målet gjordes av Jimmy, hans första mål för säsongen, så en stor applåd till honom..
Andra, och sista målet gjordes av Guillermo.
Även andra målvakten Dejan fick ge sig in på planen efter första halvleken.. Jag hade en känsla redan sedan igår kväll att detta är matchen då Dejan kommer få gå in och ställa sig i mål.. Så jag var nog den enda som inte var förvånad.. =)
Här finns en länk där Ni hittar fler bilder från matchen
http://mff.se/Aktuellt/Nyheter/2010-05-02_MFF-TFF_i_bilder.aspx
Så ja, jag är nöjd,.. Jätte nöjd..
Nu sitter jag bara och väntar på att min bror ska ringa.. *väntar väntar väntar*
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0